Często zgłaszają się do nas Klienci, którzy po spotkaniu w przedmiocie umówienia sprawy podejmują się sami zgłoszenia szkody, po czym okazuje się, że to nie jest takie proste.
Warto sprawę od początku powierzyć do prowadzenia profesjonalistom!
Dokument: umowa o świadczenie usług prawnych.
Pierwszym krokiem do wypłaty odszkodowania jest zgłoszenie szkody.
Jak napisać zgłoszenie szkody?
Zgłoszenie szkody (dokument) powinien zawierać m.in.:
- opis zdarzenia (stan faktyczny);
- doznane obrażenia;
- opis leczenia;
- wpływ zdarzenia na życie bieżące / zawodowe / edukacyjne itd.;
- poniesione koszty leczenia;
- rachunek bankowy na jaki ma nastąpić wypłata środków.
Dokument: przykład zgłoszenia szkody na osobie wraz z jej likwidacją.
Nasza Kancelaria nie poprzestaje na samym zgłoszeniu szkody. Bardzo często zdarza się, że przyznana przez ubezpieczyciela kwota odszkodowania za szkody powstałe w wyniku wypadków komunikacyjnych bądź innych zdarzeń jest znacznie zaniżona. Warto wtedy wystąpić na drogę sądową o jej zwiększenie. W uzyskaniu jak najwyższego odszkodowania pomóc może profesjonalny pełnomocnik.
Oszczędź swój czas i powierz sprawę profesjonalistom, a będziesz miał pewność, że sprawa zgłoszenia szkody zostanie przeprowadzona w sposób kompleksowy.
Skorzystaj ze wsparcia naszej kancelarii i uzyskaj wyższe odszkodowanie!