Zgłoszenie szkody

Zgłoszenie szkody

Często zgłaszają się do nas Klienci, którzy po spotkaniu w przedmiocie umówienia sprawy podejmują się sami zgłoszenia szkody, po czym okazuje się, że to nie jest takie proste.

Warto sprawę od początku powierzyć do prowadzenia profesjonalistom!

Dokument: umowa o świadczenie usług prawnych.

Pierwszym krokiem do wypłaty odszkodowania jest zgłoszenie szkody.

Jak napisać zgłoszenie szkody?

Zgłoszenie szkody (dokument) powinien zawierać m.in.:

  1. opis zdarzenia (stan faktyczny);
  2. doznane obrażenia;
  3. opis leczenia;
  4. wpływ zdarzenia na życie bieżące / zawodowe / edukacyjne itd.;
  5. poniesione koszty leczenia;
  6. rachunek bankowy na jaki ma nastąpić wypłata środków.

Dokument: przykład zgłoszenia szkody na osobie wraz z jej likwidacją.

Nasza Kancelaria nie poprzestaje na samym zgłoszeniu szkody. Bardzo często zdarza się, że przyznana przez ubezpieczyciela kwota odszkodowania za szkody powstałe w wyniku wypadków komunikacyjnych bądź innych zdarzeń jest znacznie zaniżona. Warto wtedy wystąpić na drogę sądową o jej zwiększenie. W uzyskaniu jak najwyższego odszkodowania pomóc może profesjonalny pełnomocnik.

Oszczędź swój czas i powierz sprawę profesjonalistom, a będziesz miał pewność, że sprawa zgłoszenia szkody zostanie przeprowadzona w sposób kompleksowy.

Skorzystaj ze wsparcia naszej kancelarii i uzyskaj wyższe odszkodowanie!

Tagi:

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *